zulbmohd blog khusus untuk perbincangan it semasa...

CorelDRAW Graphics Suite X7 17.4.0.887 Update 4

Friday, March 13, 20150 comments


CorelDRAW Graphics software yang paling saya suka sekali. Saya guna daripada versi 4 sehingga sekarang versi 17. Untuk versi 17 ini dah ada 4 kali update. Setiap kali update ada beberapa perkara baru dan sangat membantu untuk kita membuat kerja terutama untuk kerja-kerja desktop publisher..

CorelDraw agak cerewet untuk di crack, tapi untuk versi terbaru ini... install terus dan tak perlu crack, itu membuatkan saya lebih suka.

Ramai orang bertanya saya, software apa saya guna untuk buat pamplet pada sambutan AIG 2015 khamis lalu. Jawapan saya CorelDraw. Saya pun banyak buat video pengajaran ini software ini dan anda boleh lihat dalam blog ini. Kebanyakkannya adalah video dan boleh belajar terus.



Saya yang saya agak bengang dengan CorelDraw iailah dia tak ada nak buat chat automatik. Ada plug-in tapi kena beli. Kalau Adobe Illistrutator ada kemudahan ini.

Untuk mencuba sila download di

Versi 32 Bit


Share this article :

Post a Comment

Terbalik Fonts

- no action -

Persekolahan...

 
Hak Cipta Tak Terpelihara - Boleh buat salinan jika suka...
Copyright © 2014. ZULBMOHD - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by ZulbMohd
Proudly powered by Blogger