zulbmohd blog khusus untuk perbincangan it semasa...

Sila ke blog baharu saya... terima kasih

Friday, October 23, 20200 comments

 


Bila sudah berusia, masa untuk kita bersama komputer pun kurang.. mungkin disebabkan ketahanan tubuh untuk mengadapa pc berkurangan. Ramai kawan-kawan it saya sudah pencen dalam dunia it berada di dunia lain.

Dulu saya ada banyak blog, kerana saya rajin dan boleh mengadap pc begitu lama. Tapi kini sudah tidak lagi. Jadi saya nak tumpu kepada satu blog yang ada semua di situ. Saya buat blog baharu CIKGU RELIEF...

https://cikgurelief.blogspot.com/

Saya sebenarnya sayang nak tinggalkan blog ini kerana pembaca agak ramai dan jarang penulis biasa boleh menulis sehingga kadang kala mencapai lebih 1K. Lagi pun blog ini fokus kepada IT sahaja. Tapi nak buat macam mana... 

Contoh hits posting

Ingat saya tak akan update lagi blog ini...
Ingat URL baharu...
https://cikgurelief.blogspot.com/








Share this article :

Post a Comment

Terbalik Fonts

- no action -

Persekolahan...

 
Hak Cipta Tak Terpelihara - Boleh buat salinan jika suka...
Copyright © 2014. ZULBMOHD - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by ZulbMohd
Proudly powered by Blogger