zulbmohd blog khusus untuk perbincangan it semasa...

Corel PDF Fusion 1.0 menggalahkan Solid Converter PDF v7?

Sunday, November 18, 20121comments



Saya selalu ditanya oleh rakan-rakan setugas tentang software untuk menukar format PDF kepada word (Microsoft Word). Setakat hari ini Solid Converter PDF v7 adalah yang terbaik dalam penukaran ini. Saya telah guna Solid Converter bermula daripada versi 3 lagi.

Rupanya saya tak bersendirian dalam hal ini, pakar komputer cikgu Anuar juga sependapat dengan saya. (Banyak perkara tentang sofware kami tak sependapat).



Solid Converter v7

Semalam saya telah install Corel PDF Fusion 1.0. Full installation 217MB atau yang versi Portable hanya 63MB sahaja.

Secara amnya saya boleh katakan Corel PDF Fusion telah memenuhi apa yang saya hajati selama ini kerana software ini boleh menukar hampir 100 format fail DOC, XLS dll termasuk fail photoshop kepada PDF. Ringan dan friendly.. boleh drag sahaja file yang nak diconved.



Beberapa keintimewaan selain daripada ada printer PDF Corel PDF Fusion ini juga boleh mengedit PDF termasuk tulisan pada gambar bagi menukar fungsi teks kepada underline, strike atau hitamkan yang sudah pasti cukub baik kerana sebelum ini jarang boleh edit melainkan teks biasa.

Corel PDF Fusion juga boleh menyimpan semula fail dalam format PDF, DOC dan XPS.

Secara jujur saya katakan selamat tinggal untuk Solid Converter PDF.
Share this article :

+ comments + 1 comments

January 21, 2022 at 10:26 AM

Download corel pdf fusion latest version
On Link below
👇
corel pdf fusion

World's famous Crypto Video course
Join now and be successful crypto trader
With digistore money back guarantee
Crypto quantum leap

Post a Comment

Blog Archive

Terbalik Fonts

- no action -

Persekolahan...

 
Hak Cipta Tak Terpelihara - Boleh buat salinan jika suka...
Copyright © 2014. ZULBMOHD - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by ZulbMohd
Proudly powered by Blogger