zulbmohd blog khusus untuk perbincangan it semasa...

HP ePrint Home & Biz untuk Android

Sunday, November 18, 20120 comments


Aku mengajar PSK dan semua kerja pelajar dihantar melalui e-mel. Paling malas nak download dan nak semak untuk PBS. Cari jalan paling mudah untuk kerja-kerja 'pengfailan', akhir aku terjumpa HP ePrint for Android. Dah cuba ok boleh print terus daipada HP melalui wireless dan rangkaian network.

Sila dapatkan di sini [klik]

ePrint ini boleh mencetak kandungan digital inkjet HP dan pencetak LaserJet. Antara fail-fail yang boleh dibuka dan dicetak ialah Word, Excel, Powerpoint, foto, PDF dan fail teks. Terdapat lebih daripada 200 model pencetak HP yang support dengan ePrint ini.


Tadi aku telah test dihadapan cikgu Zam. Nampaknya dia tertarik. Aku nak kongsikan dengan pembaca yang ada smartphone.




Manafaat telefon semaksimum yang boleh.

Lupa aku nak tulis, bila anda install pastikan daftar melalui e-mel. Satu kod PIN Kod untuk menggunakannya.
Share this article :

Post a Comment

Blog Archive

Terbalik Fonts

- no action -

Persekolahan...

 
Hak Cipta Tak Terpelihara - Boleh buat salinan jika suka...
Copyright © 2014. ZULBMOHD - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by ZulbMohd
Proudly powered by Blogger